Monday, May 26, 2008

"Hey I Know That Guy!"



Datuk S sayang Fasha
Oleh NOR AKMAR SAMUDIN

PETALING JAYA: Kehadiran pelakon Nur Fasha Sandha Hassan, ke majlis barbeku di kediaman Pengerusi Eksekutif Kumpulan SNC Associates Sdn Bhd, Datuk Shafik Rizaal Saaban atau dikenali sebagai Datuk S, di Mutiara Homes, Damansara, Rabu lalu, bagaikan mengiakan hubungan mesra yang digembar-gemburkan sebelum ini.Namun, Fasha, 24, menafikan hubungan cinta bersama duda muda itu. Sebaliknya, memberitahu mereka sekadar berkawan dan tidak lebih daripada itu.Pada awalnya, kehadiran wartawan Metro Ahad di majlis itu sedikit mengejutkan Fasha. Dia yang ketika itu menikmati hidangan, segera memalingkan muka ke sisi. Riak wajahnya yang biasanya ceria apabila bertemu rakan wartawan bertukar cuak dan kemesraan yang biasa dipamerkannya juga hampir lenyap.

Apakah ada sesuatu yang cuba disembunyikan Fasha di atas kehadirannya ke kediaman duda itu? Jika tiada apa-apa, masakan sikapnya berubah begitu sekali. Apakah benar Shafik lelaki yang mula bertakhta di hatinya sekarang?
Hold it! You can read the rest of the article here.

Elsewhere, while the world’s top scientists devote their lives to solving cosmic conundrums such as how life began and what happened before the Big Bag, here we’d still stuck in a universe where which Datuk ‘wannabes’ our local celebrities are seeing is a much bigger crisis than national rice price hikes.

Do I see myself complaining? No.

Not if that ‘wannabes’ is the one I know.

At least now I can hold up today’s newspaper and said ‘Hey I know this guys, I used to pinch his cheeks’.

Yeah I know it’s pathetic, but I am not the one who dates him right now, am I?

Damn it!

2 comments:

Anonymous said...

Mus, i nak dato' S tu.. hehehe.. i pun nak gak cubit pipi dia.. ahaks.. ex TTM u ker? takutla...

Anonymous said...

Haah la..bosan kan citer yg cam ni kan...Tapi nak buat camane..this is part & pieces of life la bro!